Asker Mesajları

Asker Mesajları


şafak ne kadar zengin olursa olsun bi gün fakirleşmeye mahkumdur GÜN GELİR SİGARAM GİBİ ŞAFAĞIMDA BİTER...!!

ARAMASIN GÖZLER O ŞİMDİ ASKER...

kurşun oruç bozmaz şehidim; sen allah katında iftara davetlisin...

Yiğidin burcu savaş, yükseleni bayraktır!

Önce Vatan Sağolsun Deriz Sonra Bu Vatan Uğruna Tüm Dünyayı Yeriz...

Yakılan lastiği boşuna mı sandin.. Kaputtaki bayragi gelin mi sandın?.. Her askere gideni Adam olur mu sandın?.... Aglama anam dönerim bir gün....

20 Yıl Kahrımı Çektin 12 Ayın Lafımı Olur 12 Ay Vatan İçin Gerisi Oğlum İçin:)

Türk Bayrağını Sevmiyorsan Birde Direğini Denemelisin ?

PARAYI VER CANIN SAÐ OLSUN , CANINI VER VATAN SAÐ OLSUN .

Vatan için ölmekse kaderim, Ben o kaderin ellerinden öperim..!

Sizin Dediginiz VATAN, Dağda başlayıp Çöplükte biter.. Bizim dediğimiz VATAN, BESMELE İLE BAŞLAR Vatan için ÖLMEKLe BİTER !!

vatan için ölmekse kaderim ben böyle kaderin ellerinden öperim...

Aramasin artik o gozler o simdi asker..

bağlamaz bizi parisin eyfel kulesi tek mutlu olduğum yer vatanımın her zerresi..

Atarsa....51 Atmazsa....Kendi......Bilir..

yaz gelir çiçek açar torun gelir dede kaçar

Bayrakları bayrak yapan Üstündeki kandır, Toprak eğer uğrunda Ölen varsa vatandır.

Sizin Dediginiz VATAN, Dağda başlayıp Çöplükte biter.. Bizim dediğimiz VATAN, BESMELE İLE BAŞLAR ŞEHADETLE BİTER !!

zengin cocukları 3g ile dünyayı gezerken biz daglarda G3 le geziyoruzz...

Yakılan lastiği boşuna mı sandin...Kapıttaki bayragi gelin mi sandın?..Her askere gideni olur mu sandın?....Aglama anam dönerim bir gün...

365 günü vatana gerisi sana canım

ben bugün askerim yakında dönerim merak etmeyin sağlam gelirim...

Askere giden değil, asker ardını bekleyen yapar esas askerliği...

doğmayan güneş mi var ki atmayan şafak olsun...!

BU VATAN BESMELE ÇEKEREK KUTARILDI KAFAYI ÇEKEREK DEYİL...

vatan uğruna ölmekse kaderim. ben o kaderimin ellerinden öperim......

Topraklar Sadece Anıları Taşımaz ŞANLI ASKERLERİMİZİDE taşır o Topraklarda...

Yıllara Meydan Okurken Günlere Esir Düştük..

460 da GeLiR GeÇeR her atan şafak ömürden gider ..:

jandarma değiIiz ki sırtımızda çantamız oIsun biz HAVACI yız kızım bırak bizimde havamız oIsun.

yaşımın yetmediği yerde yaşantım yeter askerliğimin devamı yok iyi seyirler sahil güvenlik

20 yıl ben oynadım 12 ayda kader oynasın


20 Yıllık Filme 15 ay Reklam Arası

Seni senle yasamak varken hasretinle yasamak zoruma gidiyor. Aramasin gozler O simdi ASKER DAGCİ KOMANDO

20 Yıla meydan okudum 460 Güne esir kaldım

ßiz havacı değilizki ucan kuslar yarimiz olsun Denizci değilizki her limanda sevgilimiz olsun ßiz KOMANDOYUZ dağdaki eşkiyalar düşmanımız olsun...

KIRKAÐACTAN İNDİM DAÐLAR TAŞLAR NİZAMİYEDE GİRDİM KESİLDİ SAÇLAR DEDİLER ASKERLİK BURDA BAŞLAR GÖZÜMDEN AKMAYA BAŞLADI YAŞLAR...



ya şafak atacak yada kalp atacak ya atacak ya atacak

Teröre lanet Askere Dua Et Nöbet sırası bizde Anne hakkını helal et...

YıLLara MeYdan OkuRkEn, GünlEriN EsiRi OLdU

Tencerem var tavam var...Asker yariyim havam var :)

20 yıllık hayata 15 ay reklam arası..

Hayat bir yeşil yaprak elbet birgün solacak ama bu cansız hayalim aileme hatıra kalacak...

ßir elimde silah birinde Kuran, Geldi diyorlar bak $ehitlik sıran !! ßabam bile olsa karşımda duran, Önce V A T A N sonra V A T A N

Kurşun Oruç Bozmaz Şehidim Siz Allah Katında İftara Davetlisiniz...

bu vatan için 1 ölür 1000 dogar...

Bastığınız bir karış toprağa vatanım diyemedikten sonra yaşamak neye yarar.........!!!!!!!

eeyt be asker senin canın acı çekyodur ben ölsemde bu bayrağı indirmem neden çünkü senin için türk için ve atatürk için bütün müslümanlar için...

giderken yazıyorum gelince sileceğim

ezan dinmez bayrak inmez vatanı kimse bölemez...

Vatan İçin Ölmekse Kaderim, Ben Böyle Kaderin Ellerinden Öperim !!!

Uğruna ölmekse eğer seni yaşatmak, bin defa ölürüm de adına leke sürdürmem. Gururdur, namustur bayrak ve sancak, Aksa da kanım korkma; haini güldürmem!!!

gün gelir askerlikte biter sevdalıkta / ÇAKIRSÖÐÜT\\KOMANDO TUGAYI\\ŞIRNAK

bir kus konmus bas ucuma yazık degilmi bu genc yasıma askerde bir is gelirse basıma laz uğur yazsınlar mezar tasıma

Aqaç Kurur Dalı Kalır Ben Giderim Namım KaLır ♥

askere giderken kınanı yakarlar anan aglamasın diye dügününü yaparlar::.....

tufek omuzda yurur hazırolda bekler askerım, bekcısıdır ulkemın, vatanı ıcın olur askerım.

ßir elimde silah birinde Kuran, Geldi diyorlar bak $ehitlik sıran !! ßabam bile olsa karşımda duran, Önce V A T A N sonra V A T A N



0 yorum:

Yorum Gönder