Acı Sözler

Acı Sözler



bir göz bir göze neler anlatır bilmem ama bir söz bir gözü yıllarca ağlatır

Yazmak istiyorum yazılcak yer yok yazmak istiyorum ugruna yazacagım kalp yok.

Tek Tabanca Hayatta Yenik Düştüm Hayata....

Sen gittikten sonra ne yarım kaldım nede yaralı beni ne sen yıkabilirsin ne de kralî

Bir anne şevkati bir baba özlemi bunların hiç birini yaşamadıysanız bana neden sigara içiyorsun diye sormayın

bir umutdun aslında hiç kaybolmadın. ama gerçekte olmadın, hayaler dışında.

Onu görüdüğü zaman heyecanla atan bu kalp şimdi onu gördüğünde o kalp ağrıyor

BIRAK KADER YAKIŞANI YAŞATSIN.

Sevmek çay, sevilmek şeker,bizim gibi garibanlar çayı şekersiz içer..

Kimseye hissetturmeden gidiyorum tıpki bir gunesin batisi gibi

Tıpkı Nar Gibiyim İçim Tek PARÇA,Dışım PARANPARÇA

Senin yaşattığın Hayatla Meşgulüm

aşk icin canınını verenler bilinki artık yaşamıyosunuz

Ben bu hayatda senle ağlayıp senle gülüp senle ölmek istemiştim. oysa ki sevdiğim, sen yaşamadan öldürdün beni.

Aşık oIacaksan ya tam oIacaksın, oImayacaksan da aşık etmeyeceksin! Ne acı çekeceksin, ne de çektireceksin!

sana olan sevdamı, katlara yazmak ölümün ötesine götürüyor beni. yaşamadan ölmek ölüken yaşamak gibi.

Bu Hayatta Hiç Kimseye Güvenmiyeceksin Kardeşim Dediğin Adam Bile Seni Sırtından Vuruyor..

aynı dunuyada ayrı kaderi yaşıyan iki yabancıyız artık. ama bir başkası diyil sen yıktın tüm umutları.

Sen kalbimde oyle bir yara yaptın ki birtürlü kapanmiyor

Bugün de doldur azizim, yine dertliyiz yine içeriz.

Yaşamak için umudu olmayan birinden daha acımasız bir kiralık katil yoktur...

Eger bana küserśen hayat sana küsmez mi söyle bana

Benle ağır geldiyse yaşam,kapı orda 2le paşam!

Artık Elimi Kalbime Koyup Senin İçin Dua Etmiyorsam ;Benim İçin Bitmişsin Demektir . . !




Bir İnsana "Umut" Verip Bırakıp Gitmek Kolay Ya Sonra Pişman Olursan Geri Hiç Dönemezsin..

Neden mutluluga dair hiç birsey yazmıyorsun diyolar. Tatmadigim yemegin tarifini vermem ben.

senin gülüşünle, gülüp sevinen senin kederinle, kederlenip ağlayan, biriyim sen beni sevsenden bu böyle sevmesende....

aşk 2 kişilik neden acısı tek kişilik...!

hayla güle biliyorsam acılara sana olan sevdamdandır bilesin.

Özür DiLerim KaLßim Küçücük ßir MutLuLuqu Çok Gören ßir Kalpsize Emanet Ettim Seni

üzülme en azından herkezle hayal kurulmayacagını öğrendin ...

Hiç bir biber icimi yakmamıştı taa ki dudaklarındaki son cümleye kadar...

“Uğraşma boşuna. Seni ancak gördükIeri ve duydukIarı kadar anIayacakIar. GördükIeri, ancak kendi anIadıkIarı kadarı oIacak.

Yalnızlığın zülüm be gülüm

Ben senin için ateş oldum sen başkası için rüzgar oldun...

Ne kadar seversen o kadar acı çekersin....!!

Tanışan İki Kelebek Gibiydi;Bahar Mevsimi Gibi Akan,Gözyaşlarım...Bir Gündü Sadece Ama Sonsuzdu...

Savaşacak gücüm mü varda geleyim yar yanına ben ağlasam yalvarsam ne fayda Gün gelir sende anlarsın ya beni ben öldürdüm içimdeki o seni

SEVDİÐİN KİŞİYE GÜVENMEK İSTERSİN VE GÜVENİRSİN AMA NEDENSE HEP GÜVENDİÐİN DAGLARA KAR YAGAR

Acı hissedilmek ister.

Hiç bi biber icimi yakmamıştı dudaklarındaki son söz kadar...

Gidicegimiz yer belliyken : Bu kadar : .. "YALAN" Neden..

Başıma Neler Geldi Sana Diyemedim Beni Kaç Kere Vurdular Adını Soylmedim..

Senin Her Bir Gülüşün Benim O An Ölüşüm

0 yorum:

Yorum Gönder