Aşk Mesajları

Aşk Mesajları




Okyanusla, gökyüzü gibiydik biz seninle. İkimizde maviydik, birlikte gibiydik. Aslında hiç birleşmemiştik..

Sonsuza kadar yaşamak istemem, seninle bir gün yaşayayım ben kelebek misali bir günlük ömrüm olsun oda seninle olsun, bir gün bir ömre bedel seninle ne dünyayı isterim ne cenneti benim dünyamda sen cennetimde..

Bütün şairler sana mı aşıktı ki her okuduğum şiirde, dinlediğim ezgide sen vardın..

 Ya tam açacaksın yüreğini, ya da hiç yeltenmeyeceksin! Grisi yoktur aşkın; ya siyahi, ya beyazı seçeceksin.. -Şems-i Tebrizi 


Sen benim görmek için, bakmaya gerek bile duymadığım ezberimsin.. Madem sevmiyorsun o zaman sahip çık gözlerine ! Dönüp dolaşıp değmesinler gözlerime.


Bana kimse sen gibi baktı mı bilmem, ama ben kimseye sana baktığım gibi bakmadım…!

 Günün birinde hepimiz sonsuza dek susacağız onun için sevdiklerimize .. seni seviyorum .. demekten çekinmeyin!


 Ne sıradan bir sevgiyi yaşayacak kadar basit biriyim.Ne de seni sıradan bir sevgiye malzeme yapacak kadar herhangi biri.


 Birinin gözlerine bakmak, onun rüyalarına girmeyi göze almak demektir. Sevmeye kabiliyetin yoksa, o gözlere bakmayacaksın. 


Öyle bir seveceksin ki, yüreğinden kimse ayıramayacak. Ve öyle birini seveceksin ki, seni gözleriyle bile aldatmayacak. (Can Yücel) 


“Çok” sevilmeye değil, “hep” sevilmeye ihtiyacım var.


Seni tanımadan önce inanmazdım mucizelere, Ama sen her şeyinle bir mucizesin bence.

Askim; gökyüzünde bir yıldız seç. Senin kɑdɑr güzel ve pɑrlɑk olsun. Benim içinde bir yildiz seç, pɑrlɑkligi önemli degil yeterki sɑnɑ yɑkin olsun

Seni seni sevdigimi sevdicegimi seve seve herkeze güle güle hayata gülerek mutluluk vererek herkese inat bana inan kim ne derse desin hayatimsin benim hayatima kimse karisamaz sen gülersen eğer hayat bana güler (hayat,oksijen,su sensin) seni öyle seviyorum ki az kaldi mutluluk kaynagim hasret özlem sona erecek

Şimdi daha iyi anlıyorum ki, nefes almak değilmiş, yaşamak. Ateşlerde yanmak gibi bir şey, seni severken,sensiz olmak...

ßelki Özendiqin Hayatı Veremem Sana Ama Yanimda Oldukça Özenirler Hayatına..!

İki aşkım var bu dünyada ; Biri günde 5 vakit Biri ömrümde tek vakit

Karanfilsin kararın yok, gonca gülsün tımarın yok, ben seni çoktandır severim, senin benden haberin yok

Herkesin parmak izinin farklı olması , kimsenin sana, benim gibi dokunamayacağının kanıtıdır !!!

Ezbere her şeyi söylerim ama seni seviyorum demek çok zor oluyor biliyor musun azizim .

Aşk Ateş Gibidir Yanar Söner,Kül Olup Gider

Aşk: Küçücük bir kuzunun yüzlerce koyunun arasında annesini bulması kadar zor bişey

Sevmek için güzele mi bakmalı? Çirkin bir tende güzel bir ruh olamaz mı?..

"Alıştım sana, Bir var olup, bin yok olmana."

Ona bakıp da kiyamamak mi Yoksa bakıp da doyamamak mi AŞK..

Bak Güneşin Doğduğuna Bi Bakarsın Sende Güneşle Batıyorsun !



Hayatta en mutlu olduğum an , Seninle birlikte olduğum her an

Belki yağmura da gerek kalmazdı, insanlar bu kadar kirli olmasaydı.

Benim imza attığım kalbe kimse şair olmaz...

Mesafeler Engel Değildir Aşka, Önemli Olan, Gönülden Sevmek, Kalpten Sevmek...

Ya benim ol beni sevme .Ya da beni sev benim olma benim olurken beni sevme beni severken benim olda var olda istersen yar olma ...

Ya benim ol beni sevme .Ya da beni sev benim olma benim olurken beni sevme beni severken benim olda var olda istersen yar olma ...

Aşkın radarına girdim, aşk ateşinde yanma cezası aldım.

Aslındɑ bütün insɑnlɑrı sevebilirdim, sevmeye ilk senden bɑşlɑmɑsɑydım.

Küçükken çikolata için ağlayan Ben şimdi Senin İçİn ağlıyorum.....!! Bunu bil ki seni çok seviyorum...!!!

Dizlerinde uyumak vardı çocuk gibi. Gözlerine bakıp aşkımı itiraf edebilmek uzaktasın biliyorum, kalbim kalbine aşık

Kalk Gitiğin Yerde Mutlu Ol Yada Gel Gönlümde Tahta SahiP Ol.

deseler gökten ask yagacak hiçbirine dokunmam sen gelene kadar bırtanem..

Gözlerin ile gormedigin ama sesini duyduğun , varlığıyla huzur buldugun bir denizin yakınında yürümek gibidir uzaktan sevmek

Aşk;rahat rahat yetişip bindiğin vapura erkenmi kaldık? demektiir...!

Can Kenarında Yolculuk Gibiydi Aşk Boğazda Yanından Metrobüs Geçene Kadar.

Görücü usulü bir ɑşk istiyorum. Gördükçe göresim gelsin, görmeyince ölesim…

Yalnızlığın, yalnızlığımla kafiyeliydi. Alt alta yazsak şiir, yan yana yazsak öykü olurdu. Hiç yazmadık aşk oldu…

40bin can toplasa tüm sevgisini,etmez ki ona olan aşkımın dengi.

Esrarengiz bir aşk Resimlerle anlatılmaz Aşk bu ışte Yanımda yoksan sessizliğe katlanılmaz.

zaman (sen) olunca geçmiyor. (sen) olunca da geçmiyor..

ZAMAN SEN OLMAYINCA GEÇMİYOR SEN OLUNCA YETMİYOR..

"Sen ßenim ßizim oLmayan ßir şarkının Nakaratında Sabaha Karşı SaaT ßeş qibi Sevdim İşTé Kimsé Seni o SaaTTe ßen qibi Sevemez..!!!"

" Beni kaybetmekten korkmuyosan hayatımda ne işin var "?

Onu bir dağ gibi değil, bir gök gibi değil, ben onu kendı kalbimle sevdim...


0 yorum:

Yorum Gönder